منورالذهن

چقدر سخت است همرنگ جماعت شدن، وقتی جماعت خودش هزار رنگ است...

و آب‌های جهان تا از آسیاب افتاد + پی نوشت مهم!

صفحات مجازی مثل چشمه اند، می‌جوشند، جاری می‌شوند و اگر مسیر درستی طی نکنند و به دریا نریزند، راکد می‌شوند و خاصیت عکس پیدا می‌کنند، می‌شوند منبع آلودگی. اگر مراقبت نشوند خشک می‌شوند و تمام می‌شوند و ما می‌مانیم و یک برکه کثافت که کارنامه اعمالمان است. 

میدانم که چشمه ام گاهی کج رفته و از مسیر خارج شده، اما هدفم دریا بوده، زورم را زده ام تا طوری بجوشد و حرکت کند که به دریا بریزد، به امواج خروشان دریا برسد و جزئی از آن شود، مثل قطره ای در بین میلیون ها قطره. 


داستان از اینجا شروع می‌شود که چشمه ام دارد خشک می‌شود. آی آدم ها! دستی برسانید... 

  

پ.ن: نظری پیشنهادی نکته ای؟ 

با چه دست فرمونی به نظرتون ادامه بدیم؟

اصلا ادامه بدیم؟ یا این کلبه هم مثل صاحبش (جناب جلال) در افق محو بشه و به خاطره ها بپیونده؟


بستگی به خودتون داره که چی بخواید ...

:)
اون که بله
منتها میخواستم نظر بچه های بیان رو هم بدونم:) 

به نظرم لزومی نداره که ما وبلاگ‌نویس‌ها فکر کنیم باید همیشه حرفی برای گفتن داشته باشیم و مرتب وبلاگ‌هامون رو به‌روز کنیم. اگه اینطور باشه خوبه، ولی اصراری هم نیست. هر موقع حرف و ایده‌ای داشته باشیم وبلاگ جای خوبیه برای نوشتنش. پس اینجا رو محو نکنید :)

خیلی وقتا تمرین میکنیم فقط بنویسیم....
شاید اصلا همین متنی که گذاشتم دلیلش این بود که تیک اردیبهشت اینجا رو زده باشم. که فقط یه دونه عدد یک جلوی اردیبهشت بخوره. که با خودم فک کنم حداقل هر ماه یه سری میزنم اینجا... 
یعنی بعضی وقتا اینقد تباه میشم :))

خلاصه که نکته خیلی مهمی گفتید :دی

نگران نباشید. دلم نمیاد محوش کنم :) 

منم به چنین نقطه‌ای رسیده بودم ... و همچنان هم درگیر این تباهی هستم ... ایده‌ای که به ذهنم خطور کرد رو در قالب این پست نوشته بودم که شاید به این در بخوره ...


یک دیالوگی تو یک فیلمی بود که یادم نمی‌اد اسم فیلم رو.ولی می‌گفت یه حرفی بزن.یه چیزی بگو.حالا هر چی.شما هم بگو.یک چیزی بگو.حالا هر چی که خودت می‌خوای.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
به نام خداوند نور و روشنایی

کلبه ای کوچک در میانه جنگلی به وسعت تمام حرفهای نگفته و قصه های شنیده نشده کاشته شده که قرار است روزی از میان شاخه های انبوه درختان، سربرآورد و به آسمان برسد.
((:اندکی کرم ریختن اینجانب+ Erfan طراحی شده توسط Bayan قدرت گرفته از