منورالذهن

چقدر سخت است همرنگ جماعت شدن، وقتی جماعت خودش هزار رنگ است...

مشروط به چشمانِ تو این ترم قبولم

از لذت بخش ترین ایام زندگی خیلی از ما، همین یکی دو هفته ای است که به بهانه امتحانات، دور از چشم بقیه هرکاری میکنیم به جز درس خواندن. مشغول فیلم و کتاب و بازی میشویم، بیرون میرویم و به اندازه هرکاری که در تمام روزهای دیگر سال نکرده ایم وقت اضافه داریم. من عاشق این دیوانگی ام، هزینه اش را هم داده ام البته.

این دو هفته هم دلهره دارد، هم لذت تفریح و هم تلخی امتحان. کوتاه است و تافته جدابافته زندگی. شاید فکر کنیم حاشیه متن زندگی مان است، مثل نقاشی هایی که جا خوش کرده اند گوشه دفتر ریاضی و زیست و درس های بی خاصیت دبیرستان، اما زندگی همین است دیگر. زندگی آن روزمرگی های کسل کننده و رفتارهای عادت وارِ عادیِ بی روحِ وسطِ صفحه زندگی مان نیست، زندگی همین نقش ها و شعرهای حاشیه دفتر ریاضی است، همینقدر دلچسب و البته دلهره آور، اصلا لذتش به همین است که نقابت را برداری تا مثل بقیه بچه ها نشوی و حاضر شوی به خاطر دلت با استاد و مدرسه سرشاخ شوی. تلخ و شیرینش قاطی است، پرماجرا است و البته زودگذر. درست مثل خود زندگی، با جریان پرتلاطمش که ناغافل می آید و مزه اش را زیر زبانت میگذارد و زود میرود. مثل پاییز، اما گرمای بوسه اش تا آخر زمستان روی لبهایت میماند...


پ.ن: به قول شاعر: محض دو قدم با تو، از مدرسه در رفتم...


من که کنکور دارم و کل سال رو اینطوری گذروندم باید چی بگم :)

به قول شاعر: چه حال خوشیه مستی، نه غم داره نه شکستی:)))


ولی خب باید مراعات کنید دیگه، درحد همون یه شبش حلاله:)) اینجوری ادامه بدید که زندگی براتون نمی مونه، تازه دیگه لذتی هم نداره:))


و امروز امتحاناتم تماممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم شد.

اینجوری که شما نوشتین باید بگم مبارک باشه اما نمیگم:))
چون بعدا حسرت این لحظات به یاد موندنی رو میخورید. البته درباره جمله ای که گفتم زیاد مطمئن نیستم:) و فکر میکنم خانوما معمولا بسیار درس خون اند و اصلا با این حرفهایی که بالا زدم غریبه اند:))) اگر اشتباه میکنم بگید البته:)

واییی که مثل کنکوری کامنت بالام

خادایا

اگه کنکوری هستید که بعدا براتون خاطره میشه و با ذوق برا بچه هاتون تعریف میکنید و بهشون پند و اندرز اخلاقی میدید که خودشونو اذیت نکنن و دنیا دو روزه:))
اگه نیستید هم که خوشبحالتون :)))

هم درست میگید هم غلط.درست از این جهت که بله واقعا ممکنه روزهایی بیان که انقدر سخت باشن که حسرت این روزهارو بخوریم غلط از این جهت که واقعا به خاطر دلایل مختلفی خیلی به من تو دانشگاه سخت میگذره و آره خلاصه)

البته منظورم از جهت سخت بودنش نبود وقتی گفتم بعدا حسرتش رو میخورید:)


دانشگاه که نهایتا یکی دو سال دیگه تموم میشه. ما میمونیم و سختی های مرحله بعد:))
امیدوارم موفق باشید تو همه مراحل زندگی:)

پ.ن :))

خوشحالم که هنوز هستید:)

فقط اینکه حواسم نبود منبع ذکر کنم :دی
سلیقه تون در انتخاب عنوان رو میپسندم:)
فقط کاش بیشتر مینوشتین و چراغ وبلاگ تون رو روشن میذاشتین...


نه مشکلی نیست. شعره دیگه..

ممنون، چند صباحی خاموش بمونه حالا :دی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
به نام خداوند نور و روشنایی

کلبه ای کوچک در میانه جنگلی به وسعت تمام حرفهای نگفته و قصه های شنیده نشده کاشته شده که قرار است روزی از میان شاخه های انبوه درختان، سربرآورد و به آسمان برسد.
((:اندکی کرم ریختن اینجانب+ Erfan طراحی شده توسط Bayan قدرت گرفته از